lördag 15 januari 2011

Megamind

Såg just Megamind och jag kan bara säga: Så sjukt, sjukt, SJUKT bra film!!! Det här är den absolut bästa animerade filmen jag har sett, på väldigt länge! Jag skulle nog vilja påstå att den kommer två efter "Cloudy with a chance of meatballs"! Denna film har allt! Ett fint budskap, ett riktigt, riktigt bra manus! Grymma röstskådespelare, humor, spänning, romantik, ja allt! Den får fem, F-E-M, starka hattar!

Om ni gillar animerade filmer så är den här filmen ett MÅSTE! Men vad ni än gör, se den för guds skull INTE med svenskt tal!!! Will Ferrell är helt jävla fantastisk i sin roll som Megamind! Oj, oj, oj! Jag är helt till mig! Om jag kunde få två av mina drömmar uppfyllda så är det helt klart att jobba med animerade filmer och bli en röstskådespelare! Den här filmen inspirerar mig och gör mig bara så otroligt varm och gosig inombords! Det går inte att säga det för många gånger: SE DEN NU!

PS: Det bör dock påpekas att jag nog inte skulle rekommendera den för barn, då finns det mycket bättre filmer att rekommendera! Megamind är fylld till bredden av en massa roliga skämt och homager till saker och ting som absolut inte barn förstår. ...Om ni inte har jävligt smarta och uppdaterade barn! Eller beroende på vad man räknar som barn... :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar