onsdag 26 januari 2011

En dag på gymet!

Igår var jag med om en riktigt rolig grej på gymet! Jag satt och körde rodd i en maskin, i ögonvrån ser jag hur en tjej kommer fram och ställer sig snett bakom mig, så tar hon upp min träningsdagbok och verkar kika i den. Jag tänkte att hon kanske bara var nyfiken vad jag hade skrivit, eller något dylikt, men så ser jag hur hon tar fram en penna. Jag tänkte att det var lite skumt, men jag ville inte pausa i mitt set, så jag fortsatte helt enkelt. Jag kan se att tjejen skriver något, sen lägger hon ner dagboken och går därifrån. Det kändes lite pinsamt att kika i den på studs, så jag körde ett till set, men sen tog nyfikenheten över. Längst upp i min dagbok hade hon skrivit "Fika?", följt av hennes namn och telefonnummer! Jag kan ju säga att den dagens pass gick fort, blev så himla glad! Fan vilken tuff tjej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar